ח"כ אלי כהן: "לא נסכים לרוטציות וממשלות פריטטיות"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "לא נסכים לרוטציות וממשלות פריטטיות"

ח"כ אלי כהן ב'מהדורת הבוקר': "כל הגורמים שמכנים את עצמם ימין למעט בנט וכהנא נמצאים בשיח כזה או אחר עם האופוזיציה והליכוד. יכול להיות שמבחינת הליכוד עדיף ללכת לבחירות, אבל האינטרס של המדינה זה להקים ממשלת ימין חלופית במיידי"

צילום: יח"צ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלי כהן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "ממשלה שלא מסוגלת להעביר חוקים וצריכה את האופוזיציה בכל חוק זו לא קואליציה", אמר כהן. "כבר לפני שבועיים היא איבדה את הרוב ואנחנו רואים את ההתפרקות שלה. אני מעריך שימיה ספורים".

כהן טען כי "כל הגורמים שמכנים את עצמם ימין למעט בנט וכהנא נמצאים בשיח כזה או אחר עם האופוזיציה והליכוד. יכול להיות שמבחינת הליכוד עדיף ללכת לבחירות, אבל האינטרס של המדינה זה להקים ממשלת ימין חלופית במיידי".

הוא התייחס לאפשרויות השונות להרכבת ממשלה והבהיר: "הסיפורים האלה נגמרו, לא רוטציה ולא ממשלה פריטטית. אנחנו מוכנים רק לממשלת ימין בראשות נתניהו. הציבור בתוך הליכוד בחרו בנתניהו, בוחרי הליכוד בחרו בליכוד בראשותו". 

עוד אמר כהן: "ממשלה שלא תוכל לעשות רפורמות במערכת המשפט אין לה זכות קיום מבחינת הימין, אם אנחנו באים להשאיר את מה שהיה – זה לא רלוונטי. היינו 12 שנים בשלטון ועשינו המון בהמון נושאים, אבל אנחנו מבינים שצריך תיקון במערכת המשפט".

הוא התייחס להתנגדות האופוזיציה לכלל הצעות החוק של הקואליציה והסביר: "חלק ניכר מההצעות של הקואליציה יש בהן טעם, אבל יחד עם זאת לא סביר שהקואליציה הזו לא מצליחה להעביר דברים בסיסיים. צריך לשאול את מיכל שיר איך היא לא מסוגלת להעביר חוקים לטובת אחים שכולים. איך היא יכולה לשבת בממשלה כזו? זו ממשלה אנטי ציונית, מסוכנת, שמחלישה אותנו מדינית. זו הצעת חוק שאמורה להיות בקונצנזוס אבל הממשלה הזו אפילו אותה לא יכולה להעביר".

הוא שב והדגיש: "90 אחוז מחוקי הקואליציה יש בהם היגיון, החוקים הבעייתיים הם חלק קטן, אבל ממשלה שלא יכולה למשול ולהעביר חוק לא יכולה לתפקד ולא ננשים אותה. בשבוע שעבר עבר חוק ממדים ללימודים רק בזכות הליכוד. לקואליציה הזו אין רוב לטובת חיילי צה"ל".

עוד תקף כהן: "נעשים כאן דברים בלתי סבירים. מגיע לפיד ונותן 700 מיליון שקלים לזועבי. אלה דברים לא סבירים ואפילו בלתי חוקיים ומחובתם של הפקידים לעצור את זה כאשר זה לא חוקי. הממשלה הזו סיימה את ימיה. אני קורא לשרה שקד, תפסיקי למכור את המדינה ותשימו סוף לפארסה הזו כמה שיותר מוקדם".



0 תגובות